Hakkımızda

 DNA OFFICE, 35 senelikbilgi birikiminin sonucunda ortaya çıktı. DNA Office, kaliteli ve çevre dostu malzemelerle donatılmış çok fonksiyonlu ürünleri ile yepyeni bir marka.   Türkiye’nin lider ofis mobilyası üreticisi Tosunoğulları Mobilya Sanayi ve Tic. A.Ş.’nin yeni markası olan DNA Office, 35 senelik bilgi birikiminin sonucunda ortaya çıktı. Daima güvenilir, çevre dostu, ergonomik ürünler üreten; ofis mobilyası ihtiyacını karşılayacak; iş dünyasının ihtiyaç ve taleplerine uygun, tatminkar ürün, servis ve hizmet beklentisine kısa süreli ürün teslimatı ile cevap verecek olan DNA Office yalın, sağlam ve güvenilir ürünler ile iş yerinde çalışan konfor ve verimliliğini artırmak isteyenler için iyi bir alternatif.  Ulaşılabilir fiyatlarla tüm ofisler için kullanışlı, yalın ürünlerin bulunabildiği bir ofis mobilya markası olan DNA Office, çalışmayı konfor ve keyfe dönüştürmek için vazgeçilmez bir seçenek olmaya aday.
Vizyonumuz

Vizyonumuz

•  Çok fonksiyonlu, çalışan motivasyon ve verimliliğini artıran ofis mobilyalarını herkesin ulaşabileceği fiyatlarla sunmak, •  Daima güvenilir, çevre dostu, ergonomik ürünler üreten ofis mobilyası markası olmak, •  İş dünyasının ihtiyaç ve beklentisine uygun tatminkar ürün, servis ve hizmetler üreten bir marka olmak.
Misyonumuz

Misyonumuz

•  Ulaşılabilir fiyatlarla kaliteli ve güvenilir ofis mobilyası üretmek. •  Tüm ofisler için şık ve yalın ürünlerin bulunabildiği  bir ofis mobilya markası olmak. •  Yalın, sağlam ve güvenilir ürünler ile iş yerinde çalışan konfor ve verimliliğini artırmak.

Hizmetlerimiz

Satış Sonrası Hizmetler

Satış Sonrası Hizmetler

DNA Office, bayileri vasıtasıyla tüm ürünleri için garanti süresi boyunca ücretsiz bakım ve servis vermektedir. Sevkiyat ya da üretimden kaynaklanan hata ve arızalarda, bayilerimiz herhangi bir ücret talep etmeksizin servis ve bakım hizmetini gerçekleştirmektedir.

Mimari Projelendirme

Mimari Projelendirme

DNA Office bayileri aracılığıyla, ofisleriniz için ücretsiz mimari projelendirme hizmeti vermektedir. Mimar ve iç mimarlarımız ofisinizin mimari projesi ya da ölçülerine göre bilgisayar ortamında çizim yapmakta, ofisinize en uygun DNA Office mobilyalarını seçmenizde ve üç boyutlu olarak bilgisayar ortamında görmenizde size yardımcı olmaktadır.

Nakliye ve Montaj

Nakliye ve Montaj

Ofis Mobilyaları ve Ofis Koltukları üreticisi DNA Office’ten almış olduğunuz ürünlerin nakliye ve montaj hizmeti il sınırları içerisinde bayilerimiz tarafından ücretsiz olarak sağlanmaktadır.

Kalite Sistemimiz ve Belgelerimiz

Tosunoğulları Mobilya olarak Entegre Yönetim Sistemi Politikasını benimsedik. Bu politika vizyon, misyon, etik politikası ve iş etiği kurallarımız doğrultusunda oluşturuldu. Entegre Yönetim Sistemi Politikamız ile müşteri odaklı çalışmayı,  iş arkadaşlarımıza güvenli çalışma ortamı sunmayı,  insana ve çevreye saygılı olmayı, yasal kanun, mevzuat ve diğer şartlara uymayı, uygulamalarımızda paydaşlarımıza karşı şeffaf olmayı değişmez bir zorunluluk olarak kabul ediyoruz.
TS EN ISO 14001

TS EN ISO 14001

Environmental Management System

TS EN ISO 9001

TS EN ISO 9001

Environmental Management System

TS EN ISO 18001

TS EN ISO 18001

Occupational Health and Safety Management System

GS [PORT]

GS [PORT]

GS Certificate

DNA Office'li Olmak

performans yönetim sistemi içinde yer almaktır. Çalışanlarımızın yetkinlik ve potansiyellerini doğru şekillerde kullanabilmelerini sağlamak ve verimliliklerini artırmak için, Performans yönetim sistemi doğrultusunda, yetenek kaynağı değerlendirmeleri yaparak tüm çalışanlarımızı birer yetenek olarak değerlendiriyor ve sadece üstün başarılılara değil tüm başarılı çalışanlarımıza yatay yada dikey kariyer fırsatı sağlayarak çalışanların potansiyellerini açığa çıkaracak şekilde motive ederek, onlardan daha etkin sonuçlar alınmasını sağlayan sistematik bir performans yönetim sistemi ile verimliliklerinin arttırılmasını sağlıyoruz. Ayrıca yine yöneticiler ve çalışanlar arasındaki iletişimi güçlendirmek, herhangi bir sorun veya düşünce üzerinde bilgi alışverişinde bulunmak, değerlendirme ve çözüm yolları araştırılması amacıyla hazırlanmış; bilgilendirme, değerlendirme, yönlendirici, danışma, mesleki, müzakere konu başlıklı toplantıları düzenli olarak gerçekleştiriyoruz. Böylece çalışanlara karar alma ve uygulama yetkisi verilerek verimliliklerini arttırmanın yanı sıra şirkete olan aidiyet duysunu ve bağlılığını arttırmış oluyoruz. Yetenek Havuzu sistemi ile; Yetenek havuzu, her bireyin kişisel gelişimine yatırım yaparken, çalışanların sahip oldukları nitelikleri ayrıntılı bir şekilde belirlenmesini, kayıt edilerek takip edilmesini sağlıyor. Böylece şirket organizasyonumuzdaki görevlerde doğru özelliklere sahip kişilerin doğru işler için kullanmamızı sağlıyor. Yönetici geliştirme programları ve çeşitli eğitim imkanları çalışanlara; kendilerini tanımalarını, potansiyellerini keşfetmelerini ve kapasitelerini yükseltmelerini sağlayarak mutluluklarının, verimliliklerinin, değerlerinin arttırılmasına katkı sağlarken eğitimler sonunda şirket için; şirket misyon, vizyon, hedef ve stratejileri doğrultusunda hareket eden, kurum kültürüne sahip, aidiyet duygusu yüksek, kolay ve etkili iletişim kurabilen, yönetim becerileri gelişmiş, organizasyon ve koordinasyon kabiliyeti yüksek, iyi bir koç, iyi bir yönetici/yönetici adaylarına sahip olmamızı sağlıyor.

Açık Pozisyonlar

Şirketimizde şu an için açık pozisyon bulunmamaktadır.Formumuzu doldurduğunuz ve özgeçmişinizi yolladığınız takdirde, önümüzdeki dönemde size uygun bir pozisyon oluştuğunda değerlendirilecektir.

Başvuru Formu

Lütfen formu eksiksiz bir şekilde doldurun.
İsterseniz CV’nizi de ekleyebilirsiniz.

CV Dosyası…